Nieuws
Onderzoek toont aan: regioleren is effectief
Regioleren is effectief omdat studenten in multidisciplinaire projecten over grenzen van praktijken werken en leren. De rol van docenten is cruciaal in het leerproces, blijkt uit een promotieonderzoek.
false
Publicaties
(4) Learning and teaching in the Regional Learning Environment: Enabling students and teachers to cross boundaries in multi-stakeholder practices, dissertatie Carla Oonk
Regioleren: professionalisering van docenten, docententeams en organisaties met behulp van scenario’s, brochure Wageningen UR, 2016
Effectief en efficiënt leren met omgeving in 9 fasen, waaier Wageningen UR, 2013
Doceren in regioleren: rollen, taken en competenties van docenten in regionale leerarrangementen, brochure Wageningen UR, 2013
Links
(4)Rubrics target="_blank" als begeleidingsinstrument, dossier Groen Kennisnet
Regioleren target="_blank" voor studenten en docenten, dossier Groen Kennisnet
Opbrengsten regioleerprogramma, nieuwsbericht Groen Kennisnet, februari 2016
Regioleren, target="_blank" portaal Groen Kennisnet