Nieuws
Symbolen maken gezonde voedselkeuze makkelijker

Hoe kun je consumenten verleiden tot een gezondere voedselkeuze. Moet je zo volledig mogelijke informatie op etiketten zetten of volstaat een symbool of een stoplichtkleur? En kun je augmented reality inzetten? Wageningse studenten zochten het uit.
false
Publicaties
(3)Promoting healthier food choices with the application of Augmented Reality, MSc-Thesis Wageningen Univeristy & Research, 2017
Communicating healthfulness: 'The importance of visual and verbal package attributes in communicating healthfulness' , MSc-Thesis Wageningen Univeristy & Research, 2016
The influcence of portion sizes and emotional arousal on impulse buying, BSc-Thesis Wageningen Univeristy & Research, 2017
Links
(3)Albert Heijn introduceert augmented reality productscanner, nieuwsbericht AH, juli 2017
Duidelijkere etiketten op voedselverpakking, nieuwsbericht Groen Kennisnet, augustus 2017
Voedselkeuzelogo zet niet aan tot gezonder eten, nieuwsbericht Groen Kennisnet, januari 2017