Nieuws
Veranderende voedselconsumenten

Marktonderzoek geeft levensmiddelenbedrijven inzicht in hoe consumenten denken over voeding. In dertig jaar is er veel veranderd, zo blijkt uit een interview met marktonderzoeker Joszi Toth. Consumenten hebben minder kennis over voedsel, ze laten zich makkelijker leiden door voedselhypes.
false
Publicaties
(2) Meten is weten: de kracht van marktonderzoek, artikel Voeding magazine, 2017
Onderzoek feiten & fabels: wat weten consumenten over voeding en gewicht?, presentatie Voedingscentrum, 2012
Links
(4)Consumententrends, target="_blank" dossier Groen Kennisnet
Waarschuwing voor valse voedingstips, nieuwsbericht Groen Kennisnet, april 2017
Voedselkeuzelogo zet niet aan tot gezonder eten, nieuwsbericht Groen Kennisnet, januari 2017
Nederlander eet minder aardappelen en vlees, nieuwsbericht Groen Kennisnet, december 2016